Ojojoj..

.. Vad dålig uppdatering det har varit dom senaste dagarna ;O Tur att lilla Julia Puff Larsson finns som kan påminna mig när jag blir för slapp! :D

Idag har det hänt en del saker ^^
Först och främst har jag varit på torp och köpa massor (se nedan) ;O Tur att det är mamma som betalar :D Sen så har jag färgat håret, det blev kastanjebrunt - alltså  skimmrar det lite i rött i vissa ljud. Älskar det, så nästa gång blir det helt rött (a'')

köpt

Köpt Brun skinnjacka från Dixton (elle nått?), Gråa jeans, tröjja och den där rutiga sjalen från kappahl och det trosa linnet och läppglansen från H&M. Sen köpte jag plattskyddskräm (eller vad det nu kallas) och hårfärgen på Maxi! Gjorde ett riktigt fynd där, för det var typ hälften så dyrt där som det var på H&M, haha tur att man har en mamma som håller i pengarna och tycker vi ska gå till en billigare affär, annars hade jag aldrig gått igenom typ hela torp för att få det billigare (a')

Aja hörs senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0