26 september ^^

Hade ingen bättre rubrik så fick bli dagens datum x) Det var exakt 2 veckor och 2 dagar sen jag uppdaterade sist, extremt lyckat, verkligen.
Men nu har jag äntligen börjat få lite rutin, så nu hoppas jag att det blir lite bloggande iaf ett par gånger om dan :D
Idag har det varit en lååång dag ^^ Första halvan tillbringade jag med Milla och Bojan, och så fotade jag massor! :D *se nedan*  Jag älskar verkligen att fota när det är höst, dock börjar det bli lite för kallt för att det ska falla i min smak. Andra halvan har jag fixat iordning kaninburen, lagt in halm och grejjs xD
Aja, skolan imorrn då *suck*. Måste plugga till no provet som är på onsdag, handlar om någon slags energi eller nått...? Sitter alltid och sover på No-lektionerna, så det kan nog faktiskt bli rätt svårt att få bra betyg ;O
Måste ju bara berätta att jag har målat om rummet också! Vinrött blev de ;) 

Aja, här kommer två bilder jag fotade idag :D Mitt internet laggar så orkar inte anstänga mig o ladda upp fler ;)

kl45
84

Den längst ner är min favorit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0